Some shit from my shit..Oh sorry! Live

Vstala jsem dnes ráno celkem časně, na mě.
Byla (opět ) svědkem toho jak se lidi nedokážou domluvit.
Řev, hulákání, výčitky kvůli hovnu.

Nejjednodušší by bylo, kdyby ti lidé dokázali se v klidu domluvit, místo toho jeden druhýmu něco řekně, ten se tak zařídí a ve chvíli, kdy se tedy očekává, že se tak stane první zhuláká drhýho, že nemá čas a že nikam nejede. To je fakt tak těžký napsat esemesku nebo otevřít hubu hned, jak se to posere???

Já to prostě nechápu. Osobně takový věci vždycky řešim hned.

Holt starý dědci jsou prudilové za každou cenu.
Ale jak jsem řekla, o důchodcích budu lamentovat až přijedu. Mám krásný článek v deníčku a jen vám ho přepíšu.

Tonight follow charming music.
Gloria

Dodatek: „A mami??? Myslíš, že si mám umýt vlasy??? …. A mami??? Myslíš, že si mám umýt vlasy???“ 10x!!
Zajímalo by mě, kdyby jí jednou máma ze srandy řekla že ne, jestli by si ty pačesy nechala zplesnivět… Nebo pokud by jí na otázku: „A mami??? Myslíš, že si mám dojít na záchod?“ Máma řekla ne, jestli by si nechala prasknout močák.
Stálo by to za vyzkoumání jako…Ale být bych u toho nechtěla…XD

Zanechat Odpověď

