Moments from my vacation in wild…

Někde jinde někdy jindy

Tak hele ono to nez toho internetu zase není tak hrozný. Jsem momentálně zapadaná sněhem ve starém mlýně. Je tu dobrých 25cm, a to nekecám, měřila jsem to! Já!!! Ano, já, jsem sama vlastníma rukama prohrnovala cestičku ke dřevníku, to abych se dostala pro dřevo a na kadidům, kam stejnak moc nechodím, protože se mi z tý malý, zděný, neútulný věcičky v hlavě bouřej všechny pudy sebezáchovy, co mám…
Následně jsem si na hrbu nanosila dřevo, zatopila v obou kamnech a uvařila oběd. To už volal Pan O, ať mu jdu pomoct odtahat asi 200 kilo železa na hrbu… Okej…

Skrz sníííh, skrz zááávějéééé!

Nu což, vypadá to tu jako v pohádce z cukrový vaty, ale to nic nemění na tom, že nesnášim zimu, sníh a vůbec tuhle mokrou, studenou část roku, kdy když vysvitne slunce, tak je mráz a sníh bolí do očí jak tisícovka jehel.

Zrovna mám zároveň s texťákem zapnutýho Potěra…. (rozumějte Harryho Pottera) Je pěkný jak všechny ty díly už umim skoro z paměti, i když mám radši ty díly, kde je Pottrův gang už starší. První dva díly mě nijak moc nechytili u srdce.
Vlastně on pak Malfoy taky vypadá o něco líp a musím říci, že Ron v první půlce Relikvie smrti vypadá dost „korbovitě“ a urostle! Jo a viděli jste fotky toho chlapce, co hraje Nevila?? Ty vole, to je kus!!!! Ten vypadá že by z něj něco mohlo být. Tak víte co… Slavní krasavci nám umírají jak na běžícím páse – třeba nedávno zesnulý Patrick Swayze. Kdo ho bude následovat? Michael Douglas? Sean Connery? Je potřeba tyhle slavné elegány taky nahradit, i když mám dojem, že Patricka Swayzeeho nikdo nikdy nenahradí… *áááj hev tájm of máááj lááájv!!!!“ Ono vlastně ani Seana Conneryho ale díry v našich fanouškovských srdcích jdou zaplácnout nějakou tou další obsesí na další krásný ksicht kterým bychom se mohly my ženy kochat….

Ještě že mám Bohy!

Flo vypadá jako Sindibád, Král všech moří a Perský Princ dohromady… *láááchhhhhhh*
Krása, prostě krása!
A Michelangelo, Michelangelo je boží. Prostě úúúplně boží. Je strašně roztomilej, jak tam poskakuje mezi těma všema lidma, co jsou o hlavu vyšší než on a frackovsky pohazuje tím svým uličnickým hárem. Navíc, kdo by si nepřál takového učitele dějin umění nebo výtvarky?….. *sliiiiiiiiiiiiiiiiiint*
Ostatně… kdo by si nepřál takovéhleho učitele čehokoliv.. A je mi jedno jak dvojsmyslně to zní, protože mi věřte, že ani já bych z postele nevykopala Johnnyho Deppa natož Michalangela, kdyby si do tý postele semnou lehl!!!

Dobře dost slintání.

Chabý pokus zastavit ten proud nemravných myšlenek….

Dejte mi moje vlastní klony Bohů!
Ježííííškůůůů!!! Satane!!! Santo!!!
Já chci plamenomet a vlastní klony Bohů, prosím.
Byla jsem celý rok moc hodná! Opravdu! Asi jako Gregory House. V jednom z dílů 4. série dostal moc pěkných dárků a to podváděl u tajného Satana. Nebo Santy? No to je jedno, vždycky si je pletu XD
Z toho ale vyplývá, že když jsi tolik nadělil Grogovi, tak mě musíš taky! Víš.
Protože by to od tebe bylo neetické a ošklivé, kdybys mě takhle podrazil a nedal mi, co chci.
A ano, tohle je citové vydírání.

„Wilsonééé, chceš se dívat jak vyoperuju mrzákovi oko!!!??? ..Um.. tak jo…“

Ne, nekoukala jsem celý víkend na House, to se vám jen zdá.
Trpíte čím dál větším stihomamem. Pro Řád to vůbec nevypadá dobře…..Popletal nechce, abyste se vyškolily v boji, protože si myslí, že budujete kouzelnickou armádu…..

Ne jsem naprosto v pořádku. Necituju pasáže českého dabingu Hápéčka.

Nechápete to. Vy víte, co se mi děje. Imperius! Jsem zmanipulovaná! Můj mozek je jaksi těžce nakažen moderními filmovými příběhy.
A morovou ránou Plague League.
Drahá! Bude další „Akcička“. Líčidla v pohotovosti a nákaze zdar!

Někdy hned a právě teď

Dávám sem i předchozí slova psaná včera v noci. Myslela jsem si že to dám do dvou článků, ale seru na to jednou si tedy dovolím zatěžovat vaše oči o trošku déle než je nutné.

Chci si dneska postěžovat. Není naprosto nic, co by přinutilo fungovat české dráhy tak, jak mají, proto nebudu nadávat, jen se flegmaticky vykecám.
Víte, já ráda jezdím vlakem. Je to taková moje meditace. Koleje dělají “ tudum tudum tudum“, vlak přijemně uspává, kupéčko jen pro mě….
Ale dneska…
Šest a půl hodiny ve vlaku a místním MHD. Myslela jsem, že mě vomejou, ale bylo mi to fuk pokud jsem nemusela být venku v tý vánici….
Jo, ale daleko víc mě udivilo něco jiného.
Jeden můj bývalý si myslí, že se s ním chci přátelit a stále a opět si mě přidává na soušl network. Ale já nechci. K ničemu mi není.
Ano jsem materialistická mrcha a shromažďuju si lidi, který mi k něčemu můžou být dobrý. Navíc je ale mám ráda!
Tenhle člověk si sice stále pamatuje moje telefonní číslo (čas ho změnit), ale nedokáže se ozvat víc než dvakrát za rok, když má náladu mě srát!
A to jako například tím že se mi snaží vnutit že chce být můj kamarád.
Ale já nechci…!!!
Mám snad na Kralovickou 8 do 8 patra vyvěsit transparent, kde bude napsáno : „Neděkujem! Vypadněte! Už Vás vážně máme dost!!“ se svým ksichtem a ukazováčkem přímo na dveře bytu jeho rodičů, u kterých ještě v pětadvaceti žije, protože je zcela neschopen vlastní existence????
Ano, až taková mrcha umím být! A věřte nebo ne! Udělám to! Pokud mě bude srát ještě chvíli.

Mám pro Vás i pro mě jednu „pecičku“ ze soušl network.
Skutečné pedozlo!
Pokud máte úchylku na androgynní kreatury nekoukejte na to!!!

Asi jsem si skřípla sval…. Bolí to…
Jdu už spát jelikož pokud tu budu ještě chvíli sedět tak zítra nevstanu z postele kvůli závratím a nevolnostem od toho skříplýho svalu…
Kruci…jsem masochistka… A to nemluvím jen o té hrozné hudbě, ale i o tom, že to datlim za neskutečný agónie!

C´est la vie!
Glorie

2 komentáře to “Moments from my vacation in wild…”

  1. Cinderella Says:

    to video je děsný…

  2. No jo…. a je to tak vlezlý…. Koukám poslední dobou na klasický vyvražďovačky typu Texaskej masakr jen abych tohle vyhnala z hlavy….

Napsat komentář