Beer, people and false interest…

Nemám ráda určité lidi, ale kvůli spolubydlící jsem opravdu byla radši, když jsem mohla sedět v chumlu s lidma a bavit se nad naprostejma hovnama.
Ne, nemám je zrovna moc v lásce, jsou podle mě povrchní a nepředstavitelně nudní se svým sagvanofstvím.
Nesnáším ty hloupé kecy, ale opravdu jsem tam chtěla být, pít své pivo a falešně se usmívat.
Jsem svině, protože tohle se nedělá. Koho to ale zajímá?

Díky slečně Double Wé jsem tam vydržela tak dlouho. Nebýt jí asi jsem odtama odfuněla po půl hodině a vyrazila toho debila z pokoje.
Přecijenom, když mi není příjemný….

Mám puštěný teenagerský lovestory, trochu rozdíl od těch hororů že, ale dělám to, co si žádá můj mozek.
Svět není růžovej, tak proč si ho nezrůžovět jen díky povzbuzujícím heslům, naději a krásným příběhům?

Budou Vánoce.
A já chci pryč!
Nesášim svátky, musím se sejít s rodinou….blah!
Bohužel, rodinu si nevyberu.
Chtěla bych být sama s velkou zásobou coly, brambůrek, čokolády, zmrzliny a pizzerkou na telefonu…
A hromadou filmů….

Sorry i was waiting for a rain…
Never let the fear of striking out keep you from playing the game.
Gloria

Ps: kdo uhodne jaký film jsem měla puštěný???

4 komentáře to “Beer, people and false interest…”

  1. Cinderella Says:

    už jsem to někde slyšela….ale kde…

    mám sklerózu jak prase….

  2. Cinderella story s Hillary Duff

  3. Cinderella Says:

    jéééééé to je hezkýýý XD

  4. Zkoukla jsem snad všechny filmy o popelce, co se natočily….
    Přijdu si divná…:D:D:D:D:D:D:D

Zanechat Odpověď

