Hamburger, cola and pc repaired

Bilance dnešního dne jest velmi chabá.

Co jsem zvládla:

Být krásná asi 5 minut
Odeslat poštu
Nechat opravit pc
Sníst jeden hambáč
Vypít decánko coly
Pokecat s ajťákem, co mi opravoval pc (kamarád ne:D)
Koupit Dar jedné slečně double Wé
Nakoupit další kravičky pro slepice…

Co jsem už nedala:

Naplnit krabičky obsahem
Sníst druhý hambáč
Sníst víc jídla za den
Vstát a dojít si koupit to jídlo na další dny
Oběhnout krámy kvůli korálkům
Zajít pro komponenty na dárky
Vzbudit se
Nespat v chodu
Vyzvednout balík
Vzbudit se (tohle je důležité!)
Koupit Dar Mužovi
Makat do školy

Jsem looser.
Stahla jsem si další píčovinu od Disney a doufám, že bude tak výmazová, že mě probere z letargie nebo alespoň vymydlí mozek nějakou hovnařinou tak, že bude fungovat jen na základní tělesné funkce.
Přišla jsem po odpoledni ztráveném v tekoucí břečce ze sněhu a deště v ulicích města, v devět hodin večer a má bydla, která si myslela, že ve středu, den před čtvrtkem, kdy vyučuju a mám konzultace, bych odjela domů a navíc bez tašky, kterou tu balím už téměř 14 dní. Ráno jsem jí říkala, že jdu večer za pánem, co mi opraví pc. Ona mě prostě neposlouchá!
A ještě se rozčiluje, že prý svítím…
A co mám jako dělat, když je v noci tma?
Mám si snad pořídit noční vidění, jen protože dáma není zvyklá spát při světle?
Mimochodem, má lampička je maličká, má slabou žárovku a je zaklíněná tak, aby osvětlovala jen kousek mé postele, její svítí intenzivně, přes celý pokoj a je umístěná na skříni tak, aby nebylo možno ji více ztlumit.
Navíc na noc vypínám pc ze zásuvky, protože nemám ráda, když mi diodky propalují oči, ona svůj nevypíná a to modré světlo, co zhasíná a rozsvěcuje se, je pěkně nepříjemné.

Existuje snad logika ne?…
Mám dojem, že slečna D by se ji měla naučit používat. Opustit výšiny, vysrat se na kteréna, co jí využívá a mě terorizuje svou přítomností a smradem svých svršků. Přestat věřit na hloupé vegetariánské koncepty žití, spojené s vymytým mozkem z hloupých knih a máte to…
Naprostý Mimoň (nyní myšleno hanlivě jako hydiot), co je notně mimo v každé životní situaci.

Jako nic proti vegetariánům…mám vás ráda lidi, ale moje bydla je fakt jeblá nějakou divnou sektou bo nevím…

Včera jsem se lehce opila na chodbové párty.
Myslím, že mi tam bylo líp než v tomhle sardinčím pokoji.

Těším se na Pana O….

Budou vánoce… připadám si jako bych už teď chtěla zvracet.
Uvidíme jak to tenhle rok vyjde…
Budu utíkat?
Budu se schovávat?
Vydržím to?
Kdo ví….

Tonight be carefull when you go out…
Gloria

Ps: škola o víkendu odpadla…Jahůůůůůůůůůů!!

3 komentáře to “Hamburger, cola and pc repaired”

  1. Cinderella Says:

    spolubydlící jsou divní…

    a makrobiotici jsou teprve ta pravá sekta…

  2. Já vlastně nevim oč jí jde….
    Ta holka je prostě magor!

  3. Když už jsme u těch divně se stravujících jedinců… Scott Pilgrim versus zbytek světa…. „veganská síla!!!“ XDXDXD

Zanechat Odpověď

