Ýv… where are you?

Začínám se cítit rozdrcená soukolím mocného vánočního veselí.
Všude samá lameta, lidi vyzubený jak měsíček na hnoji s matching papírovejma taškama na dárky.
Mám asi 30 krabiček s dárky.
Pro ženský!
Své vedlebydle, bývalé spolubydle jsem se jako jůžual trefila do vkusu a potřeby…. No nejsem boží!?
Samozřejmě, že jsem:D

Dostala jsem Mrtvolu zalytou v lízátku. Má tomoc nohou a víc očí než já. K tomu klepítka a prapodivnej ocásek… Myslím že to nikdy nesním, jen se na to budu koukat.
Nejsem přesvědčená, že jíst takové věci je dobré….
Vždyť mě to pak bude lechtat v žaludku…. Ewwwwwwww

Právě jsem dokoukala první díl Twilightu a jelikož došli díly Twilightu (na koleji sice jsou, ale na hnusný kino ripy nekoukám), stahla jsem si podivnou českou pohádku…. K uvidíme.

Vypadá to celkem.. dobře….
Poreferuju později:D

Gloria

Zanechat Odpověď

