Mask on my face … I´m angry!

Serou mě lidi, okolnosti, věci…. lidi.
Možná ještě trošku lidi a taky lidi.

Obzvlášť mě štvou nevkusný lidi, papírový tašky a ta zas**** zima.

Ženy, co nemají vkus a snaží se o „jakýsi“ stajling, jsou snad horší než tepláky a orandžový Crocksy…

Pakliže, milé dámy, nosíte brýle, prosila bych vás o pozornost, neb budu povídati k Vám!
Nuže:
KURVADRÁT!!! Naučte se používat šminky tak, abyste nevypadali jak cirkusová příšera s lupama na ksichtě!

Dámy!
Když vím, že nosím vybroušený popelníky, které vaše oči zvětšují do podivných rozměrů a tvarů, snažte se omezit:

* Barevnost stínů alá rainbow factory
* Maskaru (řasenku)
* Linky

… a to tak že:

* … stíny nebudete aplikovat až k obočí a to tak, že ve vrstvě kytu
* nebudete řasy prodlužovat hrudkovitými útvary ve vrstvě jako je asfalt na silnici
* nezvětšujte si oči pomocí linek, vaše oči už pod popelníkama mají velikost Glumových reflektorů do skřetích chodeb

Pokud se výrazného makeupu nechcete vzdát, doporučuji vám:

* návštěvu kosmetičky a vizážistky, která vám poradí, jak na to
* následně navštívit optika a vybrat si nevýrazné brýle s umělohmotnými čočkami, které jsou jemnější nebo naopak jednobarevné výrazné imidžky\nerdky, kam si opět necháte dát plastové čočky
* a hlavně uvažujte jaký tvar má váš oblčej a jaký tvar brýlí se Vám hodí

A POKUD SE TEDY CHCETE MALOVAT TAKHLE MOC!!!!
Prosím slaďte ty šminky alespoň k sobě, nejsme v 80. letech. Obzvláště by se vyplatila střídmost v líčení, když váš outfit naprosto barevně neladí s tím, co máte na ksichtě, dokonce se to spíš tluče.
Vypadat jako vesničanka, co se rozhodla jít ke slepicím a náhoudou dostala od muže v noci po hubě, tak má teď dva monokly, to není moc íbr kůl.

Pakliže vaše mikina má barvu hnusně zelenou, jeansy klasicky modrou, bunda jest hnědá, brýle v barvě podzimního chaosu v korunách stromů a oči zmalované jako od pěstí, myslím, že toho chlapa, za kterým jedetě moc neoslníte.

Pokud chcete vypadat jako laciná šlapka z E55 v roce 93, prosím, vyserte se na to, co tu píšu a fungujte si takhle zmalovaný dál.
Volba je na vás milé Maškary, ale kdybyste se potkaly v noci v průchodu, dáte si peněženku a utečete.

———————————————

Dnešek stál jinak za hovno. Krom cesty v kupé s maškarou, neschopnosti mého počítače vypálit cédéčko, krásného excesu na nádraží, kdy mi praskla taška a vyvalila se celá na podlahu a nekonečného lidského civění na klobouk, co byl pomalu větší než já, ale já ho měla na hlavě.
Fakt jsem z vánočního shonu vystresovaná, jsem vystresovaná z lidí, z hnusných výzdob, z lidí a z lidí…

Můj hudební vkus se ponořil do historie moderní hudby.
Je čím dál tím horší.
Máte rádi boybandy?

Když mi bylo 10, milovala jsem tyhla chlapce:

..která holka taky v tý době ne..
Všude byly nalepený jejich ksichty.
Brian, Nick, Kevin, A.J. a Howie… (Tohle bylo z paměti..žádná wikipedie! To je pro lamy!:D)
Do dneška si pamatuju většinu textů jejich písniček….
Že já fakt mám ale blbej hudební vkus že:D
Tak tady je nášup. TRPTE!

a perlička ZMOKLÉ SLÉPKY:

Odrazuju si čtenáře, ale prostě to muselo ven:D
Tonight, sleep well…
Gloria

Zanechat Odpověď

