Happy Xmass…. maybe

Dnešek bych označila za jeden z „best day ever“…
Rozdala jsem hromadu dárků, to bylo normální, vždy dávám hromadu dárků, nemohu si pomoci, ale taky jsem hromadu dárků dostala, což bylo naprosto nečekané!

Já! Já a dárky!!!

Mám pocit, že mě ti lidé chtěli donutit začít mít ráda vánoce….
Doufám, že se to nestane. Jsem ale velmi nalomená.

Dneska nebudu nadávat, jsem unavená z tohoto skvěle ztráveného dne.
Tonight enjoy your cup of hot tea.
Gloria

2 komentáře to “Happy Xmass…. maybe”

  1. no hurá! doufám že ti to relativní nadšení vydrží

  2. Nevydrželo… víkend se smrskl na jeden ne moc fajn den po skvělé akci a jak jsem koukla do kalendáře, myslela jsem, že mě vomejou. Nemám ani náladu psát články….
    Dneska jsem celý den proležela v posteli, a hodlám v tom pokračovat jen co dojdu do sprchy, umeju se a pustim film:D

Zanechat Odpověď

