RED

Retired and extremely dangerous…

http://www.red-themovie.com/

… aneb jeden z nej filmů za poslední dobu.
Výkvět Hollywoodských hvězd je tu za penzionované agenty, kteří se tváří jako partička velmi spořádaných důchodců … fajn Malkovich je magor od pohledu, kterýmu to neodpářete. To má společný s Nicholsonem, kterej tu ale nehraje – škoda.
Zjistila jsem že na film jsou rozporuplné reakce – viz: http://www.csfd.cz/film/263907-red/

Mě osobně se líbil. Mám ráda jak Brůs Vyliž vypadá, i když je mu…kolik že mu to vlastně je? Rozhodně vypadá líp než Segal, co se cpe do akčních filmů a vypadá u toho jako buřt na špejli. Všem těm hercům věříte ty vtípky, ty kecy a hemzy, co tam vedou. Naprosto se posmějete až uvidíte Malkoviche s bombou na hrudníku, kde ústředním bodem jsou dětské hodiny s Mickey Mousem… (Mě naskočil Joker, šíblej dement v podání Nicholsona :D)
Příběh je možná malinko slabší ale tak o tom to není. Herci se bavili, je to vidět a právě proto to baví i mě.

Nikdy neoslovujte starší lidi Dědoušku… Můžou vám to pořádně vytmavit…

XXX

Zanechat Odpověď

