Parfém: Příběh vraha

Právě jsem celé odpoledne koukala na tento fimový počin.
Vlastně nevím jak bych to popsala.

Mám vyloženě ráda filmy s atmosférou. Mám velmi ráda filmy s takovou tou špinavou atmosférou. S krásnými kostýmy.

Takhle věc se mi vyloženě líbila.

http://www.csfd.cz/film/221840-parfem-pribeh-vraha/

Přiznávám, stahla jsem si to hlavně proto, že tam hraje Alan Rickman. Nějak jsem si dneska nemohla vystačit s Potterovinkama a Dogmatem. Ale on tam nehraje sám.
Krásná čůčovinka, když v očekávání Alana se objevil Dustin Hoffman.
Já si vlastně ani dopředu nepřečetla o čem to je, prostě jsem na CSFD zadala „Alan Rickman“ a koukla, co krom Severuse ještě hrál.
Alenku jsem viděla, tam jen dabuje:(
Sweeny Todd… neměla jsem zrovna slinu koukat na Johnyho Deppa.
Tohle jsem neznala. Tak jsem to stahla, pustila a zírala.
Krásná hudba, podivně zajímavý příběh o podivném chlapci s divným osudem, který mohl na konci mít vše.

Extrahoval esenci dokonalosti, nevinnosti a andělskosti a přitom to byl opuštěný sirotek, nemilovaný prosťáček a vrah.

Cejtim se jak po LSD:D

XXX

2 komentáře to “Parfém: Příběh vraha”

  1. Jeden z nejlepších filmů, který jsem viděla 🙂

  2. souhlasíím já takeee 🙂

Zanechat Odpověď

