Pink Sky

Jsou skoro dvě ráno, nebe venku je růžový a sněží z něj. Většin oken v protějším paneláku je zhasnutejch a lidi v postelích a spěj. Já sice jsem v posteli, jako ostatně celý den, ale spát zatím nemohu.
Proč?
Netuším..

Dárky, které jsem plánovala udělat dneska, jsem neudělala. Pech.
Dárky, které jsem plánovala dneska koupit, jsem nekoupila. Ještě větší pech…

Jsem líná a nudím se.
Jediné, co jsem dneska zvládla bylo sedět tu na prdeli a civět. Zvednout se pozdě, přijít do školy včas, ale jako hastroš, odejít s pocitem lepším, než když jsem tam mířila a nedorazit do hospody.
Taky jsem si během odpoledne zvládla oholit nohy…
Bájo!
Jen kdyby mě nebolely.
Kolena mě berou jak by mi mělo bejt osumdesít a měla bych těžkou artrózu.
Kde mám House?
Musím si zase pustit House.
Všichni milují House!! Kdo říká že ne, lže!

Došla mi hystericky historická hudba… Jak že se jmenovalo dlaší album od BSB?

Kuš….
Kdybys radši chrápala…

Gloria mizí v Zemi Nezemi…

Zanechat Odpověď

