Pik, Pak, Pok

… no co zíráte! Nenapadl mě jinej název, tak jsem si vzpoměla na svá dětská léta a zadala tam jméno mého nejoblíbenějšího leporela..

Bylo o třech tučnících a nejspíš bylo ruské výroby, tedy sovětské:D
Příště bude Čuk a Gek..

Brodila jsem sněžnou pláň abych došla na autobus, který jel o 45 minut pozdě, jelikož sníh zase silničáře překvapil a automobilisti, když jsou silničáři překvapení, bohužel nejezdí tak opatrně, jak by měli. TZN: dopravní nehoda, kvůli které autobus čekal v koloně….
To nasere…

Vlak kterým jsem jela do izolace, zase byl náhradní soupravou za rychlík, co se flákal v Německu. Potíž byla v tom, že tento rychlík, byl poskládán z nezrovna vhodných vozů, kde nefungovalo topení a ani izolace oken.
Tudíž celou cestu mi sněžilo na hlavu a nesundala jsem ani kabát, ba co víc dokonce jsem hledala náhradní ponožky, abych nezmrzla.
Po celém tom krásném cestování jsem si vlezla v izolaci do postele pustila House a usla…

Byste nevěřili jak takový promrzlý cestování unaví.
Promrzlý cestování se zrezlou značkou v podpaží…

Mě tak nehorázně sere tahle debilní zima…
Bílá břečka padá po esteticky významných ale funkčně zbytečných kouskách a hromadí se všude po zemi. Nedá se v tom chodit, natož běhat a vůbec se v týhle břečce a zimě nedá vypadat Elegantně…

Prdel, píča, platan, ať je tahle břečka zlatá…
A já si za ni můžu koupit hodně hadrů.

(Kdo pozná, z čeho jsem čerpala v zaříkávadle, má bod a čokoládovej bonbón!)

Tonight dream your best dream.
Gloria

Zanechat Odpověď

