I said it..

Všichni si myslí, že když mě budou otravovat s takovými zbytečnostmi jako jsou stará moudra a blbé kecy ohledně dětí, svatby … atd, tak že se jednou stane zázrak a bude to tak jak říkají.
Jo ano, přemejšlet o tom, že si toho chlapa, se kterým jsem jednou vezmu je jedna věc, ale ne hned…
Jo je fakt, že asi jednou ty vlastní haranty mít budu, ale teď určitě ne a rozhodně ani dříve než za 5 let taky ne…chci žít. Já! Já sama!
Chci si ušít hafo věcí, chci jet na pár výletů mimo republiku a opít se při západu slunce u moře v anglii v pronajatým domku…

Sere mě, jak si všichni představují a plánují, že po škole začnu makat a pak budu mít harantě a pak další předepsaný život s hypotékou, blonďatými modelkovskými kamarádkami a pátečními večery ve vinárně a opicí za krkem…

Proč mě všichni chtějí jen směrovat na „mé cestě životem..“ Je moje!

Nechci slavit vánoce….
Matka si dneska posteskla, že jí je líto, že já a ani její přítel tyhle svátky neslavíme rádi. Máme k tomu důvod. Sorry, prostě nemůžu začít mít ráda něco, co mě otravuje a ještě zesiluje moji sociální fóbii.
Prostě nesnášim tu přetvářku a nejradši bych seděla někde sama s krabicí čipsů a cocacolou….

Většinou mi je stejně líto že to co dostanu od lidí co by mě měli znát je naprostá… No nic… Vždycky se snažim dávat dárky dokonalý. Neznám ten pocit, kdy dostanu něco, co jsem opravdu nečekala a bylo by to pro mě tak nechutně nedostupný, že bych se rozbrečela radostí, když bych to jen tak dostala k vánocům.

Neznám šťastný a veselý…

Nezajímá mě to.

Gloria

2 komentáře to “I said it..”

  1. Cinderella Says:

    V klidu… chápu, že to je k naštvání ale řekni… nakonec přece sama zůstat nechceš ne?

  2. Popelka: na vánoce?… Je to moje nejtajnější přání. Ztrávit vánoce sama, v posteli s kýblama koly a čipsů, večer si usmažit řízek a kouknout se na pyšnou princeznu… Takhle jsem si vždycky představovala ideální 24. prosinec….
    Sem v tomhle těžkej asociál… Nesnášim tu auru, co svátky vyzařujou, neslavim ani narozeniny…

Zanechat Odpověď

