Fuck you Christmass! Fuck You

Hele jako jo, chápu, že některý ženský okolo padesáti mají vlastní problémy a komplexy, ale vylejvat si na mě zlost, jen proto, že vím nějaká fakta a chci se o ně podělit, aby bylo více lidí informováno o problému.
Jsem jen mladá holka, ale to neznamemá, že nic nevím…
Jsem snad totální dement bo co!

Bohužel já nejsem uplný kretén a mé IQ není 70.

Ano i já se nyní cítím jako totální kretén. Je mi z toho zle!

Víte. Čekala jsem, že se něco stane jako každý rok. Očekávala jsem se smířením v duši, že můj dvacátýčtvrtý prosinec bude zase jednou naprostá katastrofa a je… Mám depresi, chce se mi brečet a je mi jako by malého kluka peskovali za rozlité mlíko.
Nic jsem přitom neudělala, jen jsem se přidala k diskuzi s podnětnými faktickými informacemi, za které jsem byla označená za krávu, co dělá chytrou. Kdybych dělala chytrou tak bych mluvila o něčem, čemu nemůže rozumět a i kdyby nastala tato situace, dotyčná dáma by ze mě udělala debila a oznámila mi, že já do toho nemám co kecat, protože mě je 24 a jí 50.
Můžu za to, že nemohla mít děti a viní z toho všechny lidi v okolí? Můžu snad za to, že si posrala život s volem, co chlastal a prošustroval jí pár milionů? Ne! Jsem snad odpovědná za nové zákony, které schválí naši zákonodárci a jí se nelíbí?… NE!
Kurvadrát, tak co na mě řve?…

Fakt miluju zakomplexovaný ženy, co jsou přesvědčeny, že jejich právem je mít jedinou osvícenou pravdu světa a tu všem cpát a jakmile se objeví nový faktický poznatek, tak toho, kdo jej přinesl, zpraží a odešlou do míst kde slunce nesvítí.
Problémem je to, že jsou tu nadřazenější instance a ve chvíli, kdy se ukáže, že odeslaný do …míst… měl pravdu, nejsou schopny a ani ochotny se omluvit a tvrdohlavě si trvají na své idiocii o debilitě člověka, který se především nechtěl hádat, jen chtěl ostatní informovat o jistých faktech. Jejich znalost bude totiž do budoucna žádána a informátor měl jen dobrý úmysl.

Pro dobrotu na žebrotu se říká….

Sem idiot, protože chci zdílet důležitá fakta…

Vánoce opět nezklamaly. Mám depresi a opět jsem se potvrdila, že tento den je jedním z mích nejsmolnějších v roce. Brečím si tu do textilu a říkám si, že když nejsem vítána na jistých sešlostech, mohl by mi to někdo říci dopředu. Já bych tam nelezla, neb nemám za potřebí nechat ze sebe dělat bezduchého kreténa, který ani ve čtyřiadvaceti nemá právo na svobodu slova….
Je mi líto.

I HATE CHRISTMASS!
FUCK YOU SANTA! FUCK YOU JESUS!

Tonight enjoy your big dinner…… (a nebudu dál už jedovatách a tu kletbu si nechám pro sebe)
Gloria

Zanechat Odpověď

