.. white… SHIT!

Brý dén…

Teda noc. Poslední dobou ve dne nejsem schopná napsat ani umrněnej mail a v noci bych žila jako divá…. Ve dne je moc světla a to se odráží od toho bílýho sajrajtu, který se hromadí všude u silnic. Nedá se skrz to chodit, bolí to do očí a když jdete po městě v umudlaný bundě je vidět každej zasratej flek…
Proto jsem dneska šla domů ve svetru (vůbec mi to teda nevadilo, čemuž se divím), protože ta ohavná zelená bundovitost byla voblitá šmouhama od staletýho prachu, barev a kdoví čeho ještě…

Jsem udřená jak mezek. Jediné plus je pan „fialový Palacký“ v peněžence, jako malé odškodnění za zhyzděné svátky. Tak když už se poserou svátky, tak mi za to aspoň zaplatěj.

Čtu moc slashe…
Jsem úchyl?
Nebo jsem úchyl jen na Severusův zadek?
Whatever…

Nespim.
Nejsem schopná usnout dřív než ve 3 ráno.
Drahá… vím že mi za to budete spílat, ale prostě jen čumim do stropu, oči jak reflektory …
Ne prášky jsem nezkoušela a myslím, že zatím ani nechci….

Poslední dobou mě udivuje návštěvnost… Na to, že toto je blog, o kterém jsem nikomu neřekla, je to tajný blog, je návštěvnost 20 lidí za den celkem vysoká záležitost….
Možná díky názvům článků… HAHA..

Zítra se klidím do poklidného ticha izolace…
Zase si na pár dní zmizím udělat výplach mozku.
Bývá tam sranda. Zvláště teď v zimě. Zvěř se potuluje proklatě blízko a když na ni mluvíte, tváří se jako ignorantský pacholek, co vám vlezl na zahradu krást jablka a vy jse ho přistihli a zahnali do kouta.
Dokonce jsem objevila stopy veverky. To bylo tak kjůůůůtýýýýýý…

*chvíli se rozplývá nad veverkou a pak si uvědomí, že to někdo jako já nedělá…*

*maže odstavec textu o roztomilosti veverky*

Okej..chtěla jsem jen říci, že tu prostě nebudu. Do nového roku mě tu neuvidíte.

Tak teda do nového roku si přejte co chcete, co já vim čeho byste rádi dosáhli. Myslete si, že jsem vám to popřála já a poděkujte mi za to..:D

Tak PFFFF2011, hodně alkoholu v krvi, žádnou záchytku a všechny končetiny…
Gloria

Zanechat Odpověď

