Bad time…

.. aneb jak má smůla pokračuje..

Víte…
Já nějak nemám ráda ani oslavy Silvestra… Neslavím ani narozeniny, protože na ty bývám většinou nemocná.
Jak jsem předpokládala, celý silvestrový den byl celkově na prd.
Motala se mi hlava, bylo mi zle a to jsem ještě ani vzdáleně nečichla k alkoholu. Ba co víc, ani jsem ten den nestihla nějaký alkohol spatřit a už mi bylo zle….
Hned mi bylo jasno, že tohle nebude dobrý, proto jsem si v krámě koupila jen Rychlý špunty…
… a stejně mi to nepomohlo.

Ne… Já se neopila. Naopak. Nepila jsem vůbec, jen kolu a dětský šáňo…
Bylo mi ale blbě jako bych vyžrala litry vodky s juicem.

No dost o mě… Jakej byl váš konec roku?
Napište mi to do komentů ať můžu mít radsot alespoň z vašich povedených zážitků…

Měla bych mít asi nějaký předsevzetí, že?
Ale když já nikdy žádný nemívám.
Když jsem mívala, vydržely dva dny. Je to zbytečnost. Když přece o něco stojím a tak moc to chci, tak se o to přičiním v kterýkoliv čas v roce a nebudu se ohlížet jestli je první leden nebo dvacátý duben ne?

Whatever…

Gloria

Zanechat Odpověď

