Home sweet home

Poslední dobou stahuju obrázky zajímavých interiérů jako divá. Není se čemu divit, protože už mám tendence si tvořit vlastní domov, jen nemám reálný prostor. Škoda…
Víte, já nikdy neměla nic, co by se dalo nazvat domovem. To, kde jsem přebývala jako malá, byl jen prostor na přespání. Nikdy to nebyl domov v pravém slovasmyslu.

Nebaví mě brždění kreativity. Chci aby jednou ty hajzlíci, co budou moje děcka, mohli na svojí stěnu v pokoji malovat a lepit obrázky… Vždyť je to jen zeď…

Trpím na interiéry se starým nábytkem. Trpím na renovovaný skříně a stoly. Na stoly tvořené jen vyleštěným uříznutým prknem ze stromu, na kovaná schodiště, kabely tažený po stěně, ne ve stěně. Chci mít hromady knih v policích, co budou oddělovat pokoje jako jinde sádrokatronové příčky, chci mít staré polstrované křeslo, co vypadá jako by z baroka vypadlo, budu mít starý sekretář jako psací stůl s notebookem a starý malířský stojan v ateliéru.
Fialovou stěnu v kuchyni a kachlový kamna s pecí na buchty…

Jsem úchyl na starý věci a doufám, že izolace bude jednou vypadat nějak tak jako ty obrázky v galerii..

Zanechat Odpověď

