Isolation

Tak zase…
Mizím do míst, kde lišky dávají dobrou noc, jeleni troubějí o trošku víc nahlas a divoký prasata s těma zahnutejma žubama naholu se rejpou těsně u domu v zemi.
Zahodím telefon do kouta, notebook na stůl a dva dny ho nevodevřu.

V nočním tichu bude slyšet i to jak mráz hraje na sněhové krystalky. Budu poslouchat myši v kůlně, jak hlomozí v honbě za kusem žvance a kočku ,co na ně číhá za rohem. Sýkorky a sojky udavačky se v nelítostném boji servou pro drobek rohlíku na krmítku před okny. A pak dorazí zase prase a krmítko i s drobkama povalí na zem.
HAHA

Docela se tam těším, jen mě rozčiluje fakt, že tam dneska bude zase zima jak v morně, protože se tam tři dny pořádně netopilo. Už s tím musíme něco udělat. Chci už někde bydlet.

Dnešek je líný. Válím se stále v pelechu.
Jen jedno malé upozornění , ten komu to je určeno, to pozná : pokud mi nemáte co říct, chcete abych vás zabavila, ale nechcete mě poslouchat… NEVOLEJTE MI!

Nemám na vás celý den, stejnětak jako nemám celý den na lenošení, což je mi líto. Mohu tu jen tak válet šunky jen proto, že se čeká na jednu významnou věc.
Pak se bude muset kmitat.

Doufám, že mi zase rez zkalí zraky, neb to bych jí pak už fakt musela zkalit taky… nejen zraky..
Středa jest den, kdy ozývat se budu. Středa jest den, kdy tu už určitě budu….

Gloria

Zanechat Odpověď

