I have Plague…

Tentokráte budu opěvovat znovu Bohy. Budu je opěvovat pod rouškou anonymity, jelikož nechci aby mojí obsesi sdílelo víc lidí než už ji sdílí. Bohužel, musím o nich něco napsat nebo mi vybouchne mozek.
Dám sem i obrázek.. ale bez popisky!

Víte… může za to má Drahá.
Jednoho dne mi poslala .. velmi nenápadně .. nějaké fotky jejího nového objevu.. byl to fakt hezkej chlap.. Následně mě infikovala videem pak dalším, pak jsem si našla fotky, pak přišla naše povídka na probabilità antistatica a bylo zaděláno na velký průser.

Oni jsou tak boží… A nejen ti dva, nejen ta banda celá na fotce… ale ona je boží i ta scénografie, oni jsou boží naprosto všichni. I tanečníci jsou boží celý je to tak boží, že se zachvilku ubožuju jak boží to je.

Udivuje mě jak ten „pán v letech“ tam pobíhá jak patnáctiletej fracek:D Udivuje mě jak ten člověk, co je mladší než „pán v letech“ vypadá starší a mluví jak princ z pohádkyyyyyyyyyyyy *slintá*
Já je chci domůůůů.

Já chci domů ty baletky jako panenky v latexu!

Někdy časem vám sem postnu nějaký video. Časem….

Zanechat Odpověď

