my lovely Dear Ýv…

Asi vás miluju má Drahá….
Ten dar… no awesome!!! to cédé sem si zatím nepustila ale…awwww těším se jak na cukrdle!

*O pár hodin později, potom, co to CD zkoukla asi 3x a z hladu se pozvracela, protože prostě se přitomhle orgasmu nedá myslet na nic jinýho než na samotné veledílo francouzské hudební scény….*

ÓÓÓ Bože!!! Drahá.. co jste mi to provedla…moje postel je mokrá od slin! Mám pocit že jestli tohle neuvidim na živo asi umřu! Ano zemřu ve jménu morové rány, protože jsem jí nemohla být vystavena v plné síle..

Já chci ty chlapi domůůůů…

Jak jsem mohla bez tohohle žííít? Drahá! Řekněte mi…jak?!
Jen pro vaši informaci, nechtěně jsem nakazila další duši, přísahala mlčet, nebojte! Ale ta holka má problém…

MUHAHAHAHAHAHAAAAAA!!!!!!

Zlo se šíří, drobnými krůčky a zasahuje vyvolené.

Mám pocit, že tohle veledílo už nikdy nic nepředčí a v mém srdci zůstane navždy zaklíněn morový kůl jak na upíry. Nikdy už nechci vidět nic jiného.. jen mě někdo dostaňte na „Olymp“ k Bohům!

Figari figaro figaro fíííígaroooooooo!

Zemřela Glória, do hrobu dána, syroty po ní zůstaly.
Ony však každičkého rána, empétrosku Glórie hledaly.
I zželelo se Glórii milých dítek a hudbu z nebes jim seslala.
A vtělila ji v úžasný spolek lidí a muzikál je dělat nechala…..

Zabte mě…chci skončit v nebi plném slavných skladatelů!

Gloria

Zanechat Odpověď

