Grrrrrrr!!!!

Všechno je z hovna. Ptáci jsou z hovna, lidi jsou z hovna.. Chlast je z hovna…

Dneska jsem se … nejde říci pohádala… s panem O. Já vlastně jen nemluvila. Málem ho klepla pepka..

Jsem napruzená a naštvaná, ani vlastně nevím proč. Počasí je nanic, bolí mě všechno a věřte lidi, že ve čtyřiadvaceti letech je tohle docela tragický…

Utápím se stále ve stejných hovnech své srabácké nanicovaté sebekritiky. Začínám nenávidět ten bod, na kterém jsem a nemohu se z něho hnout..
… a to bych tak chtěla.

Víte, co je mít k večeři malý kus masa a jíst ho celé 4 hodiny?
Já ano. Nedokážu se totiž donutit to sníst. Problém.. No, to je, je můj, nic moc s tím nenadělám.

Serou mě lidi, co si vynutí soukromý sraz pro zvané a když jim pošlu pozvánku, neohlásí se, dělaj mrtvý brouky… prostě nic!
Já se teda můžu přetrhnout, abych jim teda udělala sraz, abych si JÁ udělala čas…a oni se na mě vyserou. Musim jim všem psát, doptávat se, vnucovat se… jo lidi… Je vidět jak vám na mě záleží.
začínám mít pocit, že lidi jsou na planetě jen od toho, aby jeden druhýho srali a psychicky deptali.
Unavuje mě to. Já chci abych se mohla spolehnout aspoň na kamarádky, protože chlapi jsou od přírody nespolehlivý a těm jejich přirozenost nemůžeme zazlívat.
Zpropadený ženský!

Gloria

Zanechat Odpověď

