S.H.I.T.

Den blbec .. znáte to.
Nakonec…
… to ale neskončila tak hrozně.

Ráno poklidně vstanu, poklidně si namaluju obličej na ksicht a poklidně počkám až odejde zvěř. V klidu se dooblíknu, zamknu a se sluchátkama na ouchách vyrazím směr matka měst a nálad…
S jednou ze slepic se setkám u jednoho OC a vlezeme dovnitř. Krám s hadrama, krám s hadrama… to se mi líbí, hledám peněženku se slovy: “ .. to by byla v celku prdel, kdybych jí zapoměla doma…. hele… já jí fakt zapoměla!!!“

Joooo joooo…
Není nad sprint na metro a autobus. Není nad bahno okrajového cípu matky měst. A není nad to, když chcete sprintovat a zjistíte, že vlastně sotva jdete. Mě normálně tahali v noze i ty nitky svalů, který jsem předtím ani netušila, že mám.

Smrdim…
Už od osmi hodin se tu přemlouvám, že si pudu lehnout do vany, ale jelikož si přijdu jak objekt zkoumání „Kůstky“ (sběratelé kostí) a jsem líná udělat víc než hýbat prstama po klávesnici asi to ještě tak hodinu nebude hrozit. Nějakej přesun.
Božínku jak já toužím si na pár dní lehnout a nic nedělat.
Smolík pacholík.

V OC jsem si ve slevě koupila krásnej rudej cetek a krásnej filajovej cetek. To víte, prsteny si sama moc neudělám, tak si je radši kupuju. S naušnicema bych se moc nezahazovala…. Ty umím hezčí.

V OC na nás asi budou vzpomínat jako na pobavení dne. Slepice byly zábavné. Lidi nechápaví, přezíraví i zíraví.

A já jdu spát. Howgh!
Gloria

Zanechat Odpověď

