Lazy day

Celý den jsem se flákala!
Regulérně!

Jediný, co mě donutilo něco dělat, byl hlad. Tudíž dojít si koupit jídlo, byl můj jediný počin za dnešek. Ano! Den jsem trávila čuměním na filmy a bubnováním hlavou do zdi, když se ozvala hlava. Začínám být dobrá v sebepřesvědčování. Vsugerovala jsem si, že nic necítím a taky že ne… Právě jsem se docela hodně bouchla přes prst a naprosto to ignoruju.

Co ignorovat prostě nedokážu, je moje spolubydla. Teda, pokud nemám na uších sluchátka a to tak, že velmi nahlas. Ta holka neumí jíst! Srká. Glogá. Awwwwwwwwww!!!! Mlaskáááááá!!!!

Poslední dny mám pocit, že nechci mluvit s lidma. Je pár vybraných: Má Drahá, Slečna B, slečna E, jeden člověk na lide.cz, Chobotničí hlava….
Není to moc a zdaleka to nejsou lidi, se kterými bych mluvit měla, protože buď ond nich něco potřebuju nebo potřebují\chtějí něco odemě nebo jsou moje matka a nutně si musí vylývat srdíčko ve chvíli, kdy chci mlčky zírat na High school musical.
Dneska jsem viděla několik nových filmů. Napíšu o nich později… Jen… našla jsem i věc, na kterou prostě nemám. Němci jsou hovada a to mi nikdo nevymluví!

Vymeju si hlavu Božím zpěvem….. divine, condide, libertine …

UGH… zasekla sem se u písní Jonny Lee… Doporučuju. Divný, severský ženský já ráda!!
Tak jo..
…myslim, že konec myšlenkovýho proudu a já si pudu něco kreslit.
Gloria

Zanechat Odpověď

