Live is Motherfucker Bitch

Den za starou belu. Ne den za Bellu Swanovou!
Potkat dneska třpytícího se netopíra asi mu skočim kolem krku a dobrovolně se nechám vycucnout.
Důvěřovat lidem jsem se odnaučila dávno, ale nic mě zatím neodradilo od zkoušení jestli jsou to stále takový kurvy. A výsledek?

JSOU!

Nikdy se nemůžeš spolehnout na nikoho jinýho jen na sebe. Nikdo ti nedá víc než ty.
Doprdele! To bych nesměla bejt takovej slaboch a budižkničemu!

Víte, jsem příšerně ubohá. Veřejně se lituju na netu. Och jak Emo! Měla bych se jít sama ze sebe vyblejt do hajzlu a modlit se, abych se vyblila z podoby, aby nikdo nepoznal, že jsem to já, ten Looser!

Celý dnešek jsem proležela v posteli, protože jsem byla utahaná. Z NIČEHO!!! Naprosto nic jsem nedělala. A byla jsem utahaná. Mon Mutter povídala cosi o podobnosti s jejími příznaky. Doufám že mi objevěj nádor na mozku nebo nějakej jinej zajímavě znějící eklhaft… Podpořilo by to můj Especialy Snowflake Syndrome.

Měla bych zatraceně spát!
Tak já teda jdu…
Gloria

Zanechat Odpověď

