Floods

Kdybych nebyla líná fotit, narvala bych sem fotky rozvodněný Berounky a potoka. Ale byla jsem líná… Ani vám neukážu rozloženou kočku, ani potoky vody za barákem (máme tam ve stráni asi 4 prameny..) a dokonce vám neukážu ani jak se pes válel v tý rozložený zmokvalý kočce….
Ewwwww
Včera když jsem šla do izolace, bylo všude mokro, mlha jak na skotskejch blatech. Čekala jsem psa baskervilskýho ale místo toho mi zastavilo jan auto s rodičema pana O na půli cesty… Awwwwww!!!
Já chtěla jít pěšky…..
Btw.. to jsem vám taky nevyfotila…:( To jsem totiž už už vytahovala foťák a … a auto… hmmm…

Nebetyčně nasraná a vynervená sem i ze setkání s matkou a sestrou pana O…. Víte.. když se na mě řve, ty lidi to odsíraj pak ještě dlouho.
Jdu vysmahnout z tohohle doupěte …
Vrátim se až večer! A možná semnou přijde i ten zákon nebo kouzelník a nebotaky nikdo…

Gloria

Zanechat Odpověď

