My Little Unnecessary Me

Tak jsem přežila…

Toužím.
Chci.
Chtěla bych…. dostatek peněz, možnost šít. Oblečení, co mi padne a není den co den stejné… Respekt.
Ctěla bych mít někoho, kdo přijde když napíšu a jsem v depresi. Nejsou takoví. Je mi to líto a brečela jsem kvůli tomu. Kdybych byla američanka hlásala bych : „FUCK FUCK FUUUCK!! WHY ME?!!! FUUUUUUCK!!!“
Ale nejsem a pprotořeknu sofisikované “ Merde! “ a pak se uklidním u hrnečku mléka.

Ne jsem moc rozčilená a unavená než abych psala víc.. Toužím po izolaci i s mrtvou kočkou za humny….

AVE Já
Gloria

Zanechat Odpověď

