My Little Unnecessary Me II

Hnus. Hnus.Hnus. Je mi blbě jen si pomyslím, že můj další víkend bude tráven na školních projektech. Už takhle skoro nespím, nejím, nepracuju, jsem apatická, patetická, ufňukaná, hysterická, zlá, náladová, mizerná mrcha a píča v jednom.
Flušu kde můžu, mám hysteráky kvůli pitomostem, protože když mi nevychází můj plán dlouhodobém měřítku trvám na pitomostech jako správný pintlich…
Všechno se mění a já už do změn nevidím. Nepřipadám si, že bych sem patřila. Vadí mi můj setrvalý stav.
Čekám, kdy se něco změní pro mě. Nepřichází to. Čekám a hledám cokoliv, co by mě mohlo zabavit než se změny projeví.
Všude je hnus a já z něj chci pryč. Brodím se bahnem a hovnama. Procházka hovnovým hájem. Boty nechte venku prosím!!
Jsem nucena poslouchat debilitu lidí. Vadí mi to. Nemám to ráda, ale musím.
Srát na to kurva drát!

Gloria

Zanechat Odpověď

