Bla .. bla .. bla .. bla…. so what!

Nechci už dělat nic podle pravidel. Seru na pravidla! Zkurvaný byrokratický pičusy by nám neměly přikazovat jak máme žít. Proč je lidí tak moc a na světě už není místom kde by člověk mohl být víceméně sám?
Hnus dnešního dne mě rozleptal lebku. Zasratý, debilní autority.

líbí se mi citovat:

„jo už zase jsem hulila depresi,
to je mnou objevené
a pojmenované
stadium tak těžké deprese
že se na chvíli
propadnete do šílenství“

… líbí se mi necitovat …

Jsou dvě ráno a já si dávám třetí svačinu. Jsem hobit. A brzy se změním ve třpytivou vampire fairy! Budu sosat tofu srnky a tofu medvědy a tofu veverky. Budu celá tofu a mé oči budou jantarově žluté… HAHA.. Schválně jestli mě nějaká další mormonka vysochá ve svém literárním veledíle do podoby BelloEdy 😀
Nebo EdoBelly?… whatever…

Měla bych dělat spoustu věcí, nedělám ani jednu z nich. Měla bych se učit a číst knihy, ale seru na to a kupuju si zásadně jen Gaimanovky. Přece v Luxoru nenechám poslední Americký bohy!! Bych byla padlá na hlavu.
Mám ráda Anansiho a jeho příběh o Obřích Tygřích koulích. A to nesnáším pavouky. Víte kdo je Anansi? Cthulhu? Kálí?

Kecy, kecy, kecičky… Všude samý plky a kidy. Kdo to má furt poslouchat. Jak mě všechno nudí a štve. Nic není k ničemu a všechno se staví jako nepotřebná věc. Nemám ráda povýšence a povýšenci nemají rádi mě. Jsem drzá, zlá, otravná a hloupá jako husa. Hysterická jak Othelo. Naivní jak Romeo s Jůlií a hnusná jak čarodějnice.
Často mám holej zadek a nevím o tom. Jsem chudá jak kostelní myš. Rozčilujou mě blbci. Nevím, co s nimi. Nemám náladu na hlupáky a je jich okolo mě moc. Chci žít. Stát mi to zakazuje. Chce abych živořila. Mám se snad jít napást!?
Zmrdi zasratý!!!

Moji ex se spikli v jeden den. Má otázka zní: “ PROČ? „. Osobně jsem měla dojem, že se docela slušně umíme ignorovat. Tedy já to umím, pokud to nezvládají oni je to jejich problém, ne můj.

Měla bych spát. Zítra je ta ekšn….

Ale hovnajs!
Pravidla… Doprdele s nima!

Doprdele doprdele doprdele…..!!!

AVE Já
Gloria

Zanechat Odpověď

