weekend school action

Okej. Musím uznat, že tato akce měla svou přidanou hodnotu. Byla to velmi přínosná, fungující a poučná směska podnětů, které mi k něčemu budou. Víc takových předmětů. Jen mě štve, že jsem nemohla být s panem O a mít svůj klid, protože poslední dobou nejen blbě jím a spím, ale jsem i nevrlá.
Noc pro mě dnes byla zlým snem plným řevu, larpových historek, řevu a zlých snů. Ráno mě kvůli snu dokonce chytla čelist. Bolelo to jako svině!
Moc jsem se tam nevyspala… Prostě jsem se buď budila sama, anebo mě budil nějaký Kačer svým kejháním… promiň chlape ale ten tvůj hlas fakt tak zněl… Měl by ses míň ožírat a víc kontrolovat hlasivky.

Stále si přijdu nepodstatná..

Mám problém. Mám totiž doje, že když začnu cokoliv vyprávět nebo prostě jen říkat, nikdo mi nevěnuje pozornost. Tudíž ani svou řeč nedokončím. O víkendu se mi to stalo nespočetněkrát a zcela mě to frustrovalo a unavilo. Jsem zklamána lidmi. Začala jsem mlčet.
Chystám se v mlčení pokračovat. Stejně mi to nepomůže. Lidi si jen zvyknou, že nemluvím a bude to ještě horší. Jako bych skoro neexistovala..

Taky že ne….
Mizícíííííí v dál a do zapomění
Gloria

Zanechat Odpověď

