UGLY DAY

Ráno otevřete oči a víte, že i když na první pohled tenhle den bude pěkný, najde se někdo, kdo vám ten den s radostí zkazí, i když výslovně zakážete téma, které ten den probírat nechcete…
Mám neodbytný dojem, že má existence na vysoké škole byla pouhou náhodou a hříčkou osudu. Ž e to že jsem se dostala do pátého ročníku je jen shoda hodně velkých náhod. Do teď jsem byla nehorázný Lucker, ale všechno jednou končí…
Nemám šanci se naučit 85 okruhů k hlavnímu oboru studia a dalších nevimkolik k tomu certifikátovému. To prostě nedám. Jsem už moc stará na to, abych se drtila zbytečnosti, které nepoužiju nikdy v životě. Proč nám nedají něco konkrétního?
Přijdu si vyšťavená systémem…. A chci z něho pryč. Chci někam daleko, kde nebude nic než já a nějaký zelený stromy.
Celou radost z nových kalhot pohltila beznaděj…

Možná by se moje bydla mohla naučit pít, protože jestli u toho bude takhle hekat a polykat jako by byla sifon, tak jí brzo ustřelim hlavu…..

Seru to…. Gloria

Zanechat Odpověď

