Circus..

Mám ráda cirkusy, masopusty a karnevaly…
Strašně ráda mám ten jejich stajling…
Troška vizuální onanie pro dnešek…


Náhodou jsem na tenhle klip narazila když jsem sledovala bohy… (ójak krásní jsou mí bohovéééé)


Tohle video je třeba jedno z mích nejoblíbenějších. Mám tu ženskou prostě ráda. Je hezká, malá, blond a není blbá a UMÍ zpívat… narozdíl od…


Ehm…umpá umpá…tůdle tůů tůůůdle tůů
Uznávám trošku slabší ale odpovídá do kategorie…. měla jsem ráda její druhé album…měla…


Opustíme nedorostlé puberťačky a vraťme se k ženským… Klasika… Moulin Rouge!

NYNÍ!!!!!
Návrat k bohům, u kterých to dneska začalo…..


Milovat je, je tak..tak snadné!
*jde slintat do kýblíčku*

Gloria

Zanechat Odpověď

