In love with T

Neočekávejte chlapa… Jen jsem se zasekla u jedné soušl network a celý den jsem nedokázala dělat nic jiného než tam oxidovat. Soušl networks jsou zlem naší doby. Jsem ráda součástí těchto zel. Někde méně, někde více….

Z izolace jsem se vrátila vyklidněná. už bych toho člověka co mi hamstnul do obrazu nezabila…jen brutálně vykastrovala…

Byl masopust…
Rozbrečela jsem 4 děti….
Yes!!!!!

Nic se neděje.
Jen příští týden s klidem odevzdávám věci na zápočet.
Jako by se nechumelilo….
Zajímavé.

Musím malovat a kreslit.
Cítím, že mi to už nejde jako dříve. Cítím se zakrnělá. Tahle fakulta mě naprosto nerozvíjí, spíš ubíjí. Ale doufám, že to zvládnu a už tomu bude konec.
Cítím že na mě dopadá tíha vlastného života. Cítím se blbě. Jelikož nemám čím se podpořit. Stát na nás kašle a podporuje opálenou lůzu.
Papaláši žerou z našich daní. Parmská šunka, sektíček, mušle a krevety, suši a sašimi, kaviár a oplatky….

Nebudu se rozčilovat. Rozveselým se HP fan-yaoistickýma vtipnýma konverzacema z FB. Lidé neví, co by roupama dělali, tak si hrají. Kdo si hraje nezlobí.

A kdo spí ten taky nezlobí.
Jdu nezlobit…
Gloria

Zanechat Odpověď

