FB = Fucking,shitty thing!!!

Zasranej zkurvenej kreténskej Zuckenberg ! Zasranej zkurvenej kreténskej Ksichtbůk!!!

KURVA KURVA KURVA KURVAAAAAAAAAAA!!!!

To je tak, když na svém Fb účtě máte všechno. Naprosto všechno! Telefony na učitele ve zprávách, učitele v přátelích, spolužáky, komunikaci se spolužáky ohledně seminárek…..a ONI TY MRDKY VÁM HO ZRUŠEJ, PROTOŽE PREJ MÁTE FAKE JMÉNO KURVA!

Se z nich zeseru fakt že jo…. Mám tam mít to co mám na mailu?…Fajn… debilové, ale já nechci aby mě otravovali lidi, o který nestojím, proto to píšu dohromady doprdele asi ne!

Tohle je nehorázná drzost!
Jsem fakt brutálně nasraná!

Gloria…

Zanechat Odpověď

