Chanel No.5

Zažila jsem návrat do dětství a to tak, že totálně nečekaně.
Znáte tu chvíli, kdy se svět jakoby otočí a vy vidíte zase očima dítěte, ty staré známé obrazy a místa tak, jak jste si je vryli do pamětí.

Snová vize, mizivý okamžik, třpytivá vzpomínka se zavlní jako zlatá rybka a uplave zase pryč.

Vlezla jsem v sobotu do Sephory. Kamarádka se chtěla navonět… tak jsme čuchaly voňavky a hihňaly se jak dvě telecí američanky v teenagefilmech. Doslova jsme to tam šňupaly po kilech… když mě napadlo: „Hele ty důro, víš vůbec jak voní Chanel číslo pět?“ Něvěděla jsem. Netušila jsem.
Chanel No.5 prosím dámy a pánové voní jako ložnice mojí babičky. Jen jsem si přivoněla k tomu Sephoráckýmu papírku, myslela jsem že padnu na hubu a budu slintat. Vždycky jsem tu vůni milovala. Lezla jsem do babiččiny ložnice na tajno a seděla tam proti zrcadlu, koukala do šperkovničky na bižuterii a čuchala tu vůni těch voňavek tam.
Zbožňovala jsem tu vůni, ale nikdy jsem si nedovolila, i když tam byly prázdné flakónky, si z toho většího a skoro plného kapku odlít. Čuchala bych to pak jako feťáci toluen:D
Když jsem tam tu voňavku plácla na ten papírek a čuchla si. Otočil se mi svět.
Jako bych se vrátila do dětství.
Jestli když umíráte se vám před očima odehraje celej váš život, tak při náhlý zabedněný vzpomínce je to ještě lepší. Budete si to totiž pamatovat:D

Dnes si nebudu opět stěžovat na nespravedlnost světa, i když je velká a krutá, dnes gloria Chanelu No.5 a hezky spěte….

Gloria

Zanechat Odpověď

