INSANE…

Jsem magor…
Jsou tři ráno, já nespím, oči mám jak reflektory, přemýšlým nad blbostma a nejsem schopná se dokopat k spánku.

Pár hodin jsem se zabývala hudebním mixem, kdy první slátanina byla oceněna dle své kvality, Byla to slátanina. A kde druhá byla mím nervům opravdu nepříjemná, neb spolutvořící má velmi humorný styl kompozice…

Přidej sem tuto a sem tuto, tohle rozděl a tohle vymaž……

A kmitej…
Kmitala sem.

Mám nový kavátek. Je z teplákoviny, ale není to Tesil nebojte.
(„tepláková souprava dej si gule doprava…“)

Mám tajemství a nepovím vám ho, protože i zdi mají uši. A myslím i ty opravdový!
Ramona Flowers je supr kočka.
Ýv zechsy ženská.
Já lady GAGA a Margareta Šmoulinka. Nevymyslela jsem si to ..zdál se mi sen.

Slintavkou nad obrázky trpím snad čím dál tím víc. Nemám přípravy na hodiny. Krucinál.
Jsem pozadu, nechce se mi to dohánět a vyloženě mě sere jakkoliv se snažit. Nuda!

Buanarotti zpívá a Motýl Emanuel mu zdárně sekunduje.
Ve slově „sekunduje“ je „KUNDA“. Kundy jsou všude.
Jdu spát, ale chtělo by to hudbu na dobrou noc.

Nevím jestli vás chci pobavit či znechutit….

Dáme si něco funny…
tuňák tuňák Tuňááák…..!!!

Gloria

Zanechat Odpověď

