Manchester England England….

…. acros the Atlantic sea.
Odkud to je??? Kdo uhodne má u mě lízátko!

Můj život zdá se být podlou horskou dráhou s průjezdy v zemi cukrátek a skřítků, v zemích nudy a modré depky, v místech jež znamenají svět a v hlubinách nepoznaných šílenství a nenormálnosti.
Nepijde mi divné vzít si do školy fialovou opičku a spát na ní při hodině. Nechci si otlačit tvář ne!

Spala bych. Není kdy.

Žrala bych, není co.

Pokecala bych. Není s kým…

Jela bych… nevím kam.

Dala bych si nějaký drogy nebo stačí prášky na spaní.
Vyhovovalo by mi, kdyby mě někdo zakázal furt něco dělat a rozčilovat se u toho a dal mi svatej klid, pokoj s telkou, miliardou dévédéček, šatníkem plným úřasných hadrů, foťákem, zrcadlem, počítačem a internetem a zásobou koly a jídla na dva měsíce.
A pak mě zamkněte, a nechte mě tam. Po dvou měsících mi dejte do ruky kreditku a vyšlete mě na výlet si nakoupit nové šaty….

Sny…

Seru na sny. Ukousnu jim hlavu a nableju do krku.

Sněte.
Já zkusim jen padnout do kómatu a nezmeškat ve dvě sraz.

Gloria

Zanechat Odpověď

