Somewhere… over the rainbow…

…sky are blue…

Když jedu večer, když už je tma, autobusem. Strašně ráda koukám do skla a pozoruju lidi.
Děláte to taky? Páč, když na vás někdo civí skrz sklo\zrcadlo\whatever… je to míň nepříjemný než když civí přímo.

Děsně ráda civim na lidi. Znervózňuje to. Děsně ráda bořím lidská ega. Proto chodím na chaty. Abych tam chlapům bořila iluze o hodných holkách a nandala jim tak, že se doma usadí do koutku a budou si pižlat kůžičku na zápěstích žůžovou emožiletečkou.

Období totální prokrastinace pokračuje. Místo toho, co bych měla dělat dělám to, co bych dělat neměla. Flákám se jak nejvíc můžu. Dokonce uklízím!!!
Pochopte. Já!!! Já nikdy neuklízím pokud to není nezbytně nutné nebo se mi krucinál nepřilepí bota k podlaze!
nesnášim uklízení. Ale já dokonce i odtahla tu těžkou postel na koleji a zametla za ní!!!
Až tak se mi nechce.

Zrovna jsem dopsala velmi dlouhý a čílivý komentář ke článku, který měl pravdu: „Ty dnešní fakany rodiče málo třískali.“
Musela jsem ze sebe vyblejt ten hnus.
Jak řekla má Drahá: „každej rozumnej člověk se těm komunitám dneska vyhejbá“

Právě jsem vytáhla drobný z podprdy… Mám ty korunky otisklý na ňadru:D haha

Něco pro fajn den i když postuju v noci….

Gloria

Zanechat Odpověď

