Optimism…

Tak nevím.
Zkoušela jsem být oprimistická a vždycky to vyznělo jako ironie… Já vím,řekla jsem vyberte si, řekněte, co odemě chcete slyšet, ale nejsem si jistá, jestli jsem si nenaběhla….

Optimismus…
Je to pro mě rovina, které schopná moc nejsem. Ne nepodceňuji se. Jsem realista. Ano říkám dost často whatever… ono to nějak dopadne, ale to není optimismus. To je vyčkávání na cestě, kterou půjde osud, aby vám ukázal kudy…

Mohla bych tu nakrásně pět nějakou tu činanou lyriku. „Ptáčci zpívají, kytičky kvetou…“
To ale dělám v srpnu, když se to děje. Píšu o tom co je. Co vidím, co se opravdu v tuhle chvíli děje a dít může. Zvládnu optimismus až bude 20°C ve stínu, budu mít černou deku na zelené trávě, pozorovat bílé obláčky na modré obloze a opodál bude kvíst bílá kopretina, kterou při odchodu uškubnu a prdnu si jí do vlasů.

Optimismus.

To je těžká věc pro člověka s temnou duší. Myslete si, co chcete, je to tak, i když se to třeba nezdá.

Optimismus…. bez vlčích máků? Zdá se mi to nemožné…
Bez sezení v trávě? Zkuste si sednou teď v trávě… budete mít zadek od bahna a to se sotva dotknete …
Optimismus…
Slibuju, že to zkusím… V létě až bude slunce a prohřátá země. Až budou pole plné zlatavého obilí a rudých vlčích máků. Až bude voda v přehradách teplá jako kafíčko a sinice budou vesele bujet.
Pak bude optimismus.
Zima a únor zvláště je uplakaný. Nechám ho tak….

Gloria

Zanechat Odpověď

