YOU MUST BREAK UP WITH YOUR FAKE-HIGHSCHOOL GIRLFRIEND…

mejval

?


Okej titulek neodpovídá… trocha srandy a fandovství…
Kdo ví z jakýho filmu to je? Má u mě lízátko!

Tak jo… hádejte co dělám?
Klasicky jako obyčejně prokrastinuju, i když bych se měla věnovat užitečným věcem, jako třeba dodělat přípravu na zítra.
Ne ta prokrastinace zabírá totiž tolik času, že na ty důležitý věci nezbývá.. HAHA…. To jsem decánko v průseru.
Tak schválně. Kdo si myslí, že dodělám vysokou? Měla bych si založit anketu:D

Dostala jsem barevný dvojstraný fixičky:D
ňach ňach… Blaho…
A nejhezčejší je filajová!

Decentně dementní post. Já vím, ale nutně jsem potřebovala nějakou demeci. Zítra je zlo den, dnes jsem přejela celou republiku… Co byste chtěli…
Vlasy už jsou na orandžovo. Maximálně si můžu koupit žlutý pití proti zlodnu.
Kdo to neví, tak žlutý pití je koncentrované dobro.
K obědu jsem měla hranolky… Nic divného? Druhá položka bylo McFlurry s lentilkama…
Ňomňomňom….

Potřebuju nového medvídka. Jmenoval by se Mikelangelo a já bych ho měla moc ráda! Asi si koupím sama sobě plyšáka.
Valentýn vzal ďas. Žádný dárky nebyly…
A bude hůř…
Oslavy milénia Glórie se blíží ke svému zdárnému konci. Vrcholí o víkendu a čeká se zlokalba. Doufám, že mě nebude nevolno…

Seru na to. Jdu zatřepat s prokrastinací jako s kočkou, když mě sere a vyhodím ji za dvěře.
*bičuje sebe samu se slovy: „makej ty líná krávo!!? a hystericky se u toho hihňá*

“ Představivost je důležitější než vědomosti..“
A.Einstein

Polibte mi už prdel….
Gloria

Ps. u maminky je vždycky dobře…. je tu totiž parmská šunka!

Jedna odpověď to “YOU MUST BREAK UP WITH YOUR FAKE-HIGHSCHOOL GIRLFRIEND…”

  1. Scott Pilgrimm vs. the World! Dostanu virtuální lízátko? 🙂

Zanechat Odpověď

