Oh my Buanarotti!

Oh!

Oh!


Znáte ten pocit, kdy vám ztuhne uplně každý sval v obličeji a vy v němém úžasu zíráte na naprostou dokonalost? Ne?…
To jste teda o něco přišli…

Objevila jsem krutopekelnou fotku mého Boha, kde se tváří přesně tím výrazem, kdy byste ho ve vteřině svalili do postele a usouložili k vlastní smrti, protože Bohové žijí věčně!

Priiiimadooonnnaaaa!!!!

Coje… jsem to slovo prostě potřebovala říct no.

Dnešek stál za… Já ani nevim za co.
Mám pocit jako by se naprosto nic nedělo. Takový ten prázdný šedý den to byl.
Na to si musím dát sklenici dobrého…dobré Coly!
Mám tedy několik traumat. Například zde již několikrát uváděná píseň Lollipop od Bigbang and 2NE1 je perverznější než jsem čekala.
Já věděla, že se zpívá o Princi Albertovi\Černokněžníkovi\Zeleňoušovi\whatever… (čtěte o Penisu), ale až s takovouhle lehkostí tam vyplodili text, který je tak dvoj..ne čtyřsmyslný a k tomu ne uplně blbý a vlezlý jak sibiřská zima…

Nosím zelenou…
Baví mě to…

Potřebuji černý lak na nehty! Jinak nepřežiju zimu!

Chtěla bych…. toho je! Plný wishlist.
Měla bych…. toho taky je… Seznam děsu!
Musím… Zachraň se kdo můžeš!
Dělám?… Nedělám… Prokrastinuji celý den:D

Dopr… Zase se mi seklo stahování videa! Já snad tu podělanou japonku nestáhnu.. Teda stáhnu..z kimona a z kůže pokud to video nebudu mít!
Zítra…
Žluté pití a slunce v duši…
ÁÁÁME…HOVNAJS!

Zabili Kennyho! Parchanti!
Gloria

Zanechat Odpověď

