Yellow Drink… Is Totally Awesome!

Tralala

Tralala


….. A já dneska žádný neměla..
Prej sem dobrá úča….
Prej nejsem zas až tak blbá, jak si o sobě myslím…
Mohla bych začít po ránu snídat, v poledne obědvat a večer večeřet…ale když ráno zaspíte, pak zjistíte, že obě místa, kam jste chtěli jít na oběd jsou zrušená a jiná v místě nejsou, nakonec dorazíte unaveně domů, kde padnete a zvednout se je nadlidský výkon. To už vás jídlo zajímá ze všeho nejmíň…
Kdyby to bylo něco, co nemusím kousat…..

Okej…Usnula jsem asi na dvě hodiny…

Rozčílila se nad mailem jedné krávy. DěLá ze sebe blbku nebo opravdu tak blbá je?
Fakt si někdy připadám, že můj život je prohrnování lidskýho hnoje…

Ty vole…. jen do mě ať je po mě!
Katastrófe vedle katastrófe!
Tak prej mám narozvrhovanej předmět na 10.května… v dubnu odevzdávám studentský průkaz….

Můžete mi říct, jak ti lidi přemejšlí?
Když na to mají systémy, proč jim ten systém nehodí rudou kontrolku u lidí v konečném ročníku studia, aby viděli, že dělají zase jen problémy?
Doprdele jsem snad onuce?

Jsem velmi nasejřena a místo nadávání půjdu amputovat hlavu někaké plyšové hračce…

Glorie

Zanechat Odpověď

