Glittery fairy

Trpím obsesí na třpytivé věci.
Potřebuju třpytivý makeup.
Mám pocit, že má ňadra a ruce jsou moc velké a moje hlava nepasuje ke zbytku těla.
Cítím se poskládaná z několika různých lidí… nejvíce mě štve ten, kdo mi dal břicho…
Proč ten špek hele!?

Celý víkend jsem byla nepoužitelná a s Drahou jsem fangirlila nad Bohama.

To nešlo… chci se zabít flitrovatou vánoční dekorací a jít do MORového nebe, kde Zeď bude popsaná Mikelangelovým krásným rukopisem a Motýl bude stát opodál třepotat křídly a usmívat se….

Zase mi tryská krev… dnes už po třetí..

Viděla jsem příšernou věc a zavřela před ní oči. V krámě nebyly košíky tak jsem zapoměla kouput lak na vlasy.
Přemýšlým v jaké koncentraci je schopen lak na vlasy zamořit místnost natolik, že vzplane, když si zapálím cigaretu…
Potřebuji si ušít nákrčník….
Chci být dokonalá panenka od Mattela…
A nebo ne.

Popíjím malinovou šťávu a není jako od babičky… jsem smutná…

„Joachim a des ennuis “

Gloria

Zanechat Odpověď

