Winter! Why are you still here?

Hele Zimo…
Už mě sereš. Vem si prosím konečně svých pět švestek obsahujících sníh, zimu, vítr, hnus, mokro a zase zimu a vypadni už na druhej pól… Díky!
Nech konečně Jaro vládnout. Mrcho!

nosebleed

nosebleed


Jako že jsem celou tuhle mrzkou roční dobu skoro nemocná nebyla, něco na mě leze. Mám v jednom kuse nosebleedy a to už není ani za mák příjemný. Navíc mě už nebaví být v jednom kuse načuřená, jenže když je celej den mlha jak mlíko a nebo zima jak v mrazáku v márnici, tak fakt šťastná být neumím.
Je mi jedno kolikátýho je a jakej měsíc, ale chci sluníčko a aspoň 16°C.

Fakt to není těžký… stačí aby ses Zimo sebrala a vysmahla!

Dnes jsem musela uznat, že s tou mou angličtinou to nebude tak příšerný jako jsem se sama sobě snažila vsugerovat. Možná že ten test napíšu… A taky doufám, že tu prezentaci dám….-_____-

O čem mám psát, respektive mluvit? Poraď te mi…
Má to být nějaký malíř či výtvarník.
Já opravdu netuším.

Kdyby bylo zadání hudba, tak je jasné, že to vyhrají Bozi. Jenže není. Nemohu se rozhodnout. Vlastně nemohu ani nic vymyslet. Rozhoduji se mezi ničím a ničím a děsně mě to ničí.

Zase krvácím… Můj nos má asi periodu…

Je tu hrozná zima a to jsem zabalená v dece a sotva mi vykukují prsty, kterými datlím do klávesnice.

Závidím Erin…Asi jí ze závisti něco namaluju…
Závidím Buanarottimu…. je dokonalý a božský… a ty malby!

Stále je tu zima…

Vzpomínám na víkend s Drahou. Byla to taková sranda. Alespoň už mám svou fialovou opici…
Jdu si lehnout s knihou a přehodit přes sebe tlustý spacák…

Gloria

Zanechat Odpověď

