Google

Tak hele klid jo…nebude to nic poučnýho:D

..

..


…a dokonce ani jedovatýho….

Nejde mi můj oblíbený blog….
Nechce mi to načíst ani jiné blogy umístěné na tom serveru… Což je podivné.
Nainstalovala jsem si kvůli tomu Google chrome, protože Drahá říkala, že je to prohlížečem… Není…
Sere mě to… Chci na svojí stránku s vobrázkamaaa:(

Dneska jsem chtěla poctivě plnit své studentské povinnosti. Jít do školy na hodinu, učit se, a jít ze školy…
Jo.. Bylo by to fajn kdybych byla schopná se navléci do svetru a nezelenat jen jsem se zvedla z postele…

Řeknu vám..ten Google chrome je divnej….
Ale má to plus… Opravuje mi to chyby v textu.

Ty vogo. Já jsem dneska dutá..ale úplně..ale jestli moje bydla je normální tak já jsem ČVUT a NASA najednou….
Ona není schopná vyřešit problém se stabilitou předmětu. Je to primitivní. Vždyť by to vymyslelo i malý děcko!

Hrozně mě bolej nohy! Dloubou mě kolena jak stařenu nad hrobem!

Bydle volal její bejvalej, že prej jesti může přijít…
ANI NÁHODOU VOLE DEBILE!
Ten imbecil nebyl schopen pochopit, že se s nim ta holka rozešla a ona je tak měkká, že když ho pošle do jistých míst až moc mile, a pak si to ještě vyčítá…LOL!
Debil!

Už musím přestat nadávat…zajdu si do sprchy a budu se uklidňovat….

Gloria

Zanechat Odpověď

