WTF! She´s just kidding???

puff

puff


Hele… stává se vám po ránu, že vaše spolubydla vstane, mlátí naprosto všim, co je v pokoji, nechává otevřený dveře na chodbu, kde choděj lidi a čuměj na vás jak spíte??? Pak si něco nasype do hmoždíře a hmoždí to tam?

Následně, když ví že nemáte dobrou náladu, že jen bezcílně zíráte protože ta prokrastinace a ten zabitej čas vám pomáhá se z těch sraček vyhrabat… ale mlčky! Přiběhne, začne něco mektat, pak se ještě nenuceně zeptá jestli se to triko co má na sobě hodí… Tak snad vidí že nemám náladu. Je to asi hodina co sem jí vysvětlila jak vypadaj moje stavy a že momentálně jeden přichází… Mám hlavu jak střep a vona si tu začne brnkat na kytaru…
Kurvadrát, kde je jakejkoliv kousek empatie!
Bože…..!!!!
Doufám, žes tý zelený pizdě dopřál ten privát…chci být sama!

Nechci aby používala můj umytej talíř jako odkladiště na svůj hnusnej čaj, nechci, aby používala mojí půlku stolu, nechci, aby mě budila hmožděním v hmoždíři a smradem z nějakýho zrní!!!!!

Já chci svůj klid!
Sem nevrlá jak důchodce, protože tuto se fakt nedá!

Za půlhodiny odcházím….:(
Zase přejet celou republiku…..

Gloria

Zanechat Odpověď

