Nightmare

Nightmare

Nightmare

Znáte to.. V noci se probudíte spocení až na řitním otvoru, dýcháte, jakobyste uběhli maratón a váš tep je neměřitelný, neb vybuchují přístroje…..

Tak to se mi neděje.

Dějí se mi jen duté jehly. Panický strach u odběru krve, že vykrvácim, protože mi nabodnou žílu a nechají to týýýýýýýýct. Pak se mi dějí moji žáci… ZLOZLOZLOZLOOOOOO! No ale dá se to… jsem tak děsivě zlááááá.
Dějí se důchodci, co si na výstavě userou přímo u vás a pak se vám holí opřou o nohu. Děje se nekontrolovatelné zaspání. Děje se toho tolik…

…. a jak to může krásně změnit jediná věc. Brejléééééé!!! Ach bože! Po pěti letech mám krásné, nové geekbrejle. No né, že bych byla žhavá do toho trendu, ale prostě jsem před lety zlomila v půlce své černé imidžky a toužila jsem po nových. Nemůžete mi mít za zlé, že je konečně mám ne:D
Bolí mě sice ruka od toho odběru a můj tlak nepřelezl hranici 115 na 75, ale to je fuk. Celý den se klepu jako ratlík a těším se na brýle… a konečně! Jsou tady!

Proč vlastně noční můra co….
No víte, mám toho tolik stihnout. Takový hromady věcí tady mám na práci a místo ní si tu vykecávám do internetu své dojmy z pojmů a pojmy z dojmů….
Dojit mozek bych měla jiným způsobem u jiných článků, ale je fakt těžký se nechlubit, když nemívám dobrou náladu často.

ÁÁÁÁÁ… „Modrá je dobrá!…“

Musím malovat a psát a psát a malovat, ale seru na to….

„… už je to tak..“

Gloria

Zanechat Odpověď

