..forever young..I want to be forever young… do you really want a live forever….

a tak dál…
Původně jsem chtěla článek nazvat podobně nesouvisejícně jen to měl být o trochu jiný soudek.. „klingonsky snadno a rychle“ , ale než jsem to stačila napsat jeblo mi z A-ha.

dospělý v Disneylandu

dospělý v Disneylandu

No i když….momentálně mám pocit, že celý název souvisí s budoucím článkem. Fotka koresponduje. Mysl se začíná adaptovat.
Na soušl network momentálně probíhá diskuze na téma dětský idol..tedy spíš puberťácký idol v době kdy jsem byla já buberťák…
Jedna z mích kamarádek tam postla video s Gilem. Pamatuje si ho ještě někdo? Je to ten, co zpíval sám. Větší grupa byli Hansonovic chlapci a ta největší banda, která znečišťovala Vltavu olejovými skvrnami, neb si vždy, když přijeli do matky měst, umyli hlavu v řece, to byli Kelly debilly… teda Kelly Family XD

Krása co…

Na to nějakej Bilíšek z tokijskýho hotelu nemá…
Po všech těhle vlasatých zemedělcích a etnohipících přišly boybandy…
Pro mě to byli Backstreet boys.. (*get down get down and move it all around…!!!*), Five a Westlife. Nikdy jsem tolik nežrala N´sync.. v čele s kudrnáčem Justinem Timbrlejkem. Přecejenom v BSB byl A.J. a Kevin a Howie a Brian a ten malej blond Nick.. A.J. byl prostě vyloženě charakterní postavička. Fascinace mě nepřešla do těď.. viděla sem jednou v Cribs na MTv jakej má bejvák a (BOŽE!) ten má tak dokonalej vkus na nábytek! Ten člověk má doma španělský vyřezávaný židle stoly a police ze 17 týho století! Kurva ale u takovýho stolu by se doslova žralo!

Jak tak koukám, ty chlapecký bandy mě nijak nepustily, když to tak sesumíruju se všim všudy, glitrová víla a Motejl Emanuel jsou taky „Boyband“. Boží představa, jak jezdí společně po Evropě a zpívají po klubech…yaoistky kapesníčky pod bradu ať si nevytopíte počítače…

Je fakt, že Víla v Glitrech nevypadá na svůj věk. Ach jo…
Půjdu si lehnout a nechám si o těch starých hitech a nových božích lidech zdát…

Gloria

Zanechat Odpověď

