Blue is great

is dead

is dead


Melancholie zase dostihla mou osobu a zaryla své drápy do mích zad.

Znáte ten pocit kdy si říkáte: „….. néééé už nééééééé…“ a ono to i přes vaše protesty přijde zase? Prostě v nezlepšeným stavu, s větší vehemencí a hnusnější následky.
V jednu chvíli si přijdete docela šťastný a v dašlí chvíli se všechno sere. Nebaví mě to. Chci zabíjet lidi vzteky! Chci železnou tyčí umlátit jednoho hydiotskýho zmrda, aby konečně poznal zač je toho ocel!
Je mi jasný, že až to někdo udělá za mě, tak si mě poliši za ty tvrzení tady podaj. Budu hlavní podezřelá. Je mi to naprosto jasný a taky je mi to uplně u prdele!
Zmrdeček…
Mi řekněte, jak je možný, že kdejakej jinej neplatič alimentů za tuto již dávno dlí v base, ale tenhle zkurvysyn, co má zprdelekliku se stále jen válí doma, bez práce, ožírá si hubu za mí peníze, který pak taky rovným dílem (1 pití ku 4 automat) hází do beden….
Zvednou DPH on bude chlemtat vesele dál za mí prachy, hrát taky a já budu podvyživeně zírat na spolubydlící, co mají odpovědné rodiče, kteří jim v době naprosté neschopnosti chodit si vydělat, peníze dají.

Ano vypadám jako loser, co si neumí prachy vydělat. Bohužel, nemám na to čas, chodím do školy… Ano mohla bych sice makat při škole, dokonce bych přes svá zdravotní omezení i chtěla, ale oni chtěj určité hodin a ty já nemůžu..
Budete mi tvrdit, že mám teda jítotravovat lidi s dotazníkama nebo nedejbože mezi džusmeny s parfémama. Ani mě nehne! Nesnášim otravování lidí. I kdybych měla zhebnout, tohle je něco do čeho nejdu. V dnešní době je docela nevýhoda mít nějakou důstojnost. Dost dobře se totiž z důstojnosti nenajím…

Věčně nespokojená, unavená a zklamaná Glorie dnes končí svůj proud hoven. Mějte krásný den.
AVE JÁ
GLORIA

2 komentáře to “Blue is great”

  1. ach teto Glorio, můj život mě pěkně drápe do zad. Jednou mi vše jde a pak jsem zase já loser. Bůh nechť nechá zmizet tvé strasti.

  2. Bůh Mikelangelo bohužel svůj pohled mím směrem nikdy neupře … Budem lůzřit společně.

Zanechat Odpověď

