Pray for Japan…

don´t panic!

don´t panic!

Japonci jsou zvyklí na zemětřas, sice ne na takovou sílu, ale oni to zvládnou! Věřte jim…

Nevím proč, ale moje deprese je na tom čím dál líp, narozdíl od zdravého rozumu, který se začíná bořit do stále větších hoven. Nemyslíte, že žít život přísavky je zcela zbytečné?

Jak zvládáte vstát, když dostanete nakládačku od života?

Mám chuť mlátit hlavou o zeď. Nedělám to proto, že by to mělo horší následky než realita. Komu by se ještě chtěla malovat zeď na bílo?
Nějak nevím, co psát…

Moje hlava duní, moje uši pískají, já nemám zbaleno a .. a vůbec sem unavená

Gloria

Zanechat Odpověď

