Retired…

FU

FU

Odsunuli mě na hodně vzdálenou kolej. Je mi to líto. Chápete? Snažila jsem se, ale asi to nestačilo…
Cítím se podvedená. Myslela jsem že můžu věřit. Věřila jsem…
Teď nevím, co si mám myslet, protože neodpovídat a utéct je docela loserství. Co s tím?

Trošku jsem v sobotu nezvládla situaci. Bylo tam moc slz a hodně, hodně kapesníků, velkej kolaps a jedno velký rozhodnutí, kterým jsem si chtěla ulevit, ale i hodně zkomplikovat situaci….
Neudělala sem ho…
Naštěstí.

No a k pozitivním věcem…
Venku svítí sluníčko, nefouká vlezlej vítr, mraky jako by neexistovaly… co čumíte do kompu!? Jděte ven!
nadýchejte se čerstvého vzduchu, jděte na procházku (ne do centra Prahy k dálnici to není moc echt…).
Já dneska byla v parku… hudba hrála do mích uší, vzduch se dal dýchat a ….. -_- okolo běhala banda parchantů -_- : „…kaziči skvělých momentůůůů!!!“ *Rozčiluje se*

Ani nevíte, jak se těším až rozkverou kopretiny a vlčí máky. Žádný léto není léto, pokud alespoň jednou neoškubu kopretinu s říkankou: „..má mě rád.. nemá mě rád..“

Box

Box


Trocha imaginace nakonec. Musím se jít vzpamatovávat z vlastních utkvělých představ a vytvářet hodnoty…
Alohomora!

XD chtěla sem říct Aloha! XD
Gloria

Zanechat Odpověď

