Missing my life! Reward: A few slaps!

T__T

T__T

Neviděli jste někde můj život? Mám podezření, že se tu někde schovává! Je to hrozně kluzkej had, utíká seč mu břicho stačí, aby se ke mě nemusel vrátit! Jenže mě se po něm stýská! Chci svůj život zpět!

Ne tohle není vtip. On se opravdu ztratil. A nějaký zkurvený bastard mi tu místo mého života nechal nějaký sucks přežívání, který stojí za starou belu! Nebyl si to ty Edo!? *výhružně kouká směrem na Edwarda Cullena, který zbledl snad ještě víc než jindy* Tak Cullen.. ten na to nemá. Ten je na tofu srnkách a tofu krysách a todu jezevcích a tofu medvědech…
Batmane? *Ohlídne se přes rameno na netopíra, co mlátí šaška… tedy pardon Jokera* tak ten je zaneprázdněn jinde…
Kdo to mohl být? Jaká svině by mě můj život schovala?

„SCHOVAL SEM SE SÁM A TEĎ TÁHNI!!! CHCI BÝT SÁM!!!!!!“

Ty svině svinutá!!!!

*Gloria trucuje v koutě*

Zanechat Odpověď

